Księgarnia Tajfuny przy ulicy Chmielnej 12 w Warszawie otwarta jest od wtorku do soboty w godzinach 11:00 do 19:00.
Oczywiście, przyjmujemy płatności gotówką, kartą i Blikiem.
Ale! W związku z pandemią będziemy wdzięczne za płatność kartą, najlepiej zbliżeniowo.
Skontaktuj się z nami przez Facebooka lub mailowo na adres ksiegarnia@tajfuny.pl. Poinformujemy Cię, czy książka jest dostępna w danym momencie. Najlepszym sposobem rezerwacji jest złożenie zamówienia w naszym sklepie online z odbiorem osobistym. Masz wtedy pewność, że nikt nie zwinie Ci upragnionego ostatniego egzemplarza sprzed nosa.
O wszystkich planowanych wydarzeniach informujemy na naszym profilu na Facebooku: https://facebook.com/tajfunypl/ Zachęcamy do śledzenia i uczestnictwa w wydarzeniach.
Ale! W związku z pandemią zawieszamy organizację wydarzeń w księgarni stacjonarnej do odwołania.
Wszystkich odwiedzających naszą księgarnię prosimy o przestrzeganie zasad bezpieczeństwa. Dbajmy o siebie nawzajem.
Na raz w księgarni może przebywać tylko jedna osoba lub grupa mieszkających ze sobą osób. Jeśli widzisz w środku klientów poczekaj przed księgarnią.
Po wejściu należy włożyć maseczkę i zdezynfekować ręce przygotowanym przez nas żelem (jeśli nie masz ze sobą maseczki, dostaniesz od nas jednorazową).
Prosimy o płatność kartą, najlepiej zbliżeniowo.
Zamówienia złożone online realizujemy normalnie, choć czas ich realizacji może być trochę wydłużony. Prosimy o wyrozumiałość.
Tak! Jeśli książka ma status dostępny na magazynie oznacza to, że jest ona u nas w księgarni na Chmielnej.
Co ważne – niektórych tytułów mamy raptem po jednym lub dwa egzemplarze, więc może się zdarzyć, że ktoś akurat kupi ją tuż przed Tobą. Jeśli bardzo zależy Ci na jakimś tytule lub jedziesz do nas z daleka, napisz lub zadzwoń, żeby upewnić się, czy książka na pewno jest. Warto też zamówić książkę online z odbiorem osobistym na Chmielnej – wtedy na pewno Ci nie ucieknie.
Niestety nie – księgarze na Chmielnej są jedynie w czasie otwarcia księgarni, od wtorku do soboty od 11 do 19.
O wszystkich rekrutacjach informujemy na naszej stronie i mediach społecznościowych – wtedy dajemy znać, kogo poszukujemy do zespołu.
Jeśli uważasz, że jesteś idealnym kandydatem i koniecznie chcesz z nami pracować, napisz do nas i uzasadnij.
Płatność zrealizujesz przez Przelewy24 (w tym BLIK, karta kredytowa, przelew online) lub PayPal.
Podczas pandemii z uwagi na utrudnienia wysyłek zagranicznych i często zmieniające się obostrzenia, tymczasowo zawiesiliśmy możliwość wysyłki zagranicę Pocztą Polską, która była najczęściej wybieraną formą wysyłki.
Wysyłka do krajów europejskich może być zrealizowana tylko przez DHL. Po wybraniu książek do zamówienia i wprowadzeniu adresu wysyłki, otrzymasz informację o cenie dostawy.
Oczywiście! Zaznacz taką opcję przy składaniu zamówienia.
O gotowości zamówienia do odbioru informujemy osobnym mailem lub telefonicznie. Książki będą czekały na odbiór w księgarni Tajfuny na Chmielnej 12.
W przypadku szybkiego przelewu Przelewy24 lub PayPal zostaniesz przekierowana/y na stronę płatności. Wybierz swój bank, zaloguj się i opłać zamówienie. W razie problemów z bramkami płatności dostępna jest opcja przelewu tradycyjnego na dane:
W krainie tajfunów Karolina Bednarz ul. Chmielna 12 00-020 Warszawa, Polska nr konta (mBank): 15 1140 2004 0000 3002 7757 2286
Jeśli zamówienie opłacasz przelewem tradycyjnym, prosimy o maila na adres sklep@tajfuny.pl, informujący o opłaceniu zamówienia. Pomoże nam, jeśli dołączysz do swojego maila potwierdzenie płatności.
Pamiętaj, że zamówienie powinno zostać opłacone w terminie 2 dni, inaczej zostanie oznaczone w naszym systemie jako anulowane.
Wszystko zależy od tego, na jakim etapie realizacji jest Twoje zamówienie. W takich przypadkach zawsze prosimy skontaktować się z nami, pisząc na maila sklep@tajfuny.pl.
Jeśli zdecydowałeś się na dostawę kurierem DHL, otrzymasz SMS z powiadomieniem o planowanym doręczeniu. Zmiany godziny lub dnia doręczenia lub odbiór w punkcie DHL Parcel Shop możesz ustalić samodzielnie kontaktując się z DHL.
O postępach w realizacji Twojego zamówienia informujemy zawsze mailowo. Gdy zamówienie zostanie wysłane, otrzymasz od nas informację o numerze Twojej przesyłki. Planowany dzień dostawy znajdziesz na stronie do śledzenia przesyłek wybranego przez Ciebie przewoźnika.
Oczywiście, ale wszystko zależy od tego, na jakim etapie realizacji jest Twoje zamówienie. Jeśli zamówienie jeszcze jest w naszych rękach, możemy bez problemu przekierować wysyłkę na inny adres dostawy.
Skontaktuj się z nami, pisząc na maila sklep@tajfuny.pl.
Jeżeli zamówienie zostało już opłacone i jest w trakcie realizacji, proszę skontaktuj się z nami, pisząc na adres mailowy sklep@tajfuny.pl.
Nieopłacone zamówienia są automatycznie anulowane po 2 dniach.
Zamówienia złożone w sklepie online należy opłacić w terminie do 2 dni. Po tym czasie zamówienie zostanie anulowane. Jeżeli dokonałaś/eś płatności po terminie lub masz inny problem związany z płatnością – skontaktuj się z nami, pisząc na maila sklep@tajfuny.pl i w tytule bądź treści maila wpisując numer Twojego zamówienia.
Jeśli kupiłeś książki w naszej księgarni internetowej, przysługuje Ci 14 dni na zwrot całego zamówienia lub jego części. Napisz do nas na adres mailowy sklep@tajfuny.pl, w treści podając numer swojego zamówienia oraz ilość i tytuł pozycji, którą chcesz oddać.Zwrotnie poinformujemy Cię o przyjęciu anulacji.
Książki, które zdecydowałeś się oddać zapakuj starannie i odeślij na adres księgarni: Tajfuny, ul. Chmielna 12, 00-020 Warszawa. Gdy otrzymamy przesyłkę, otrzymasz od nas zwrot środków – na kartę, z której robiona była płatność za pośrednictwem Przelewów24 lub PayPala.
Książki z serii Tajfuny Mini wydawane w danym roku kalendarzowym możesz zakupić w tak zwanej prenumeracie – w przedsprzedaży. Tajfuny Mini planujemy z góry na cały rok.
Książki tuż po wydaniu będą trafiały do Twojej skrzynki pocztowej, tak jak prenumerata czasopisma lub gazety.
Kupując nasze wydania w prenumeracie lub przedsprzedaży najbardziej wspierasz naszą działalność! Dziękujemy!
Książki w prenumeracie można zamówić z odbiorem osobistym albo korzystając z wysyłki: pocztą polską, DHLem lub do Paczkomatu Inpost.
Co ważne, wybierasz tylko raz, w momencie złożenia zamówienia decydujesz o sposobie dostawy wszystkich trzech książek. Jeśli w ciągu roku będziesz chciał zmienić adres albo sposób dostawy książek, skontaktuj się z nami mailowo na adres: sklep@tajfuny.pl.
Oczywiście. Jeśli w ciągu roku będziesz chciał zmienić adres albo sposób dostawy książek, skontaktuj się z nami mailowo na adres: sklep@tajfuny.pl.
Na voucherze (zarówno w wersji papierowej, jak i elektronicznej) znajduje się kod. Gdy dodasz wybrane pozycje do koszyka, w polu “Wprowadź kupon” wpisz go – koszyk automatycznie odliczy jego wartość od zamówienia.
Jeśli wartość Twoich zakupów przekroczy równowartość kuponu, będziesz mógł dopłacić kartą kredytową albo przez system Przelewów24 lub PayPal.